MENU
Schafer
  • Necə sifariş edə bilərəm?

    schafer.az` dan sifariş verə bilmək üçün saytımızda qeydiyyatdan keçməniz gərəklidir. Avantajlı kampaniyalardan yararlanmaq üçün buraya basaraq qeydiyyatdan keçə bilərsiniz.

  • Axtardığım məhsulu necə tapa bilərəm?

    Saytımızın yuxarı hissəsində yer alan axtar qutusunda baxmaq və almaq istədiyiniz məhsula aid informasiyanı yazaraq axtarış apara bilərsiniz. Məsələn, “Yemək Dəstləri”, “Çəngəl, Bıçaq” “Qırmızı Qulplu”, "Mətbəx aksesuarları” və s. Eyni zamanda almaq istədiyiniz məhsulu kateqoriyalarımız arasından da asanlıqla tapa bilərsiniz.

  • Səbətimə əlavə etdiyim məhsullar sifariş edilmiş sayılırmı?

    Səbətinizə əlavə etdiyiniz məhsullar satışı müddəti bitənə qədər səbətdə qalar, lakin sizin adınızdan sifariş edilməz. Səbətə əlavə etdiyiniz məhsulun satışı bitərsə, sizə bu haqda informasiya göndəriləcəkdir. Səbəti bir neçə məhsulu birdən almaq üçün də istifadə edə bilərsiniz.

  • Sifariş verərkən nələrə diqqət etməliyəm?

    Sifarişinizin çatdırılmasında qeydiyyat zamanı əlavə etdiyiniz məlumatlardan istifadə olunacaqdır. Sifarişinizin çatdırılma müddətində yaranacaq hər hansı bir problem zamanı müştəri xidmətləri bölməmiz qeydiyyat zamanı əlavə etdiyiniz məlumatlardan yararlanaraq sizinlə əlaqəyə keçər. Bu səbəbdən məlumatlarınızı düzgün qeyd etmənizi xahiş edirik. Məlumatlarınızı yeniləmək üçün buraya  daxil olun..

  • Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

    Üye girişi yapıp, hasabım sayfasına girerek siparişlerinizi listeleyebilir burada siparişlerinizle ilgili son durumu görebilirsiniz.Siparişlerinizin bulunduğu satırın sağ tarafında siparişinizle ilgili mevcut son durum bilgisi yer alır (Onaylandı, Kargoya Verildi... gibi). Dilerseniz siparişinizin başlığına tıklayarak daha detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.

  • Sifarişim haqqında necə məlumat ala bilərəm?

    Qeydiyyatdan keçdiyiniz profillə giriş edib, sifarişləriniz ilə əlaqədar məlumatlara baxa bilərsiniz. Sifarişlərinizin  sağ tərəfində onunla bağlı mövcud son məlumatlar yer alacaqdır ( Təsdiqləndi, Çatdırılmaya verildi və s).

  • Sifarişdən imtina etmək və ya dəyişdirmək istəyirəm. Bunun üçün nə edə bilərəm?

    İmtina, dəyişim ilə bağlı bütün suallarınıza cavabı imtina və dəyişimlər başlığı altında tapa bilərsiniz.

    Ətraflı məlumat üçün buraya giriş edin.

Səbətin

Səbətinizdə məhsul yoxdur.

Hesabınıza Daxil olun

Qeydiyyat